Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych / Dz. Urz. UE nr L119/1) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Opolu z siedzibą przy ul. Zamkowej 2, kod pocztowy: 45-016 Opole, tel.: 77 4544075; 77 4544076, adres e-mail: kancelaria@opole.ap.gov.pl Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Patrycja Polichnowska, iod@opole.ap.gov.pl.
- Celem zbierania danych jest realizacja wniosków wpływających do Archiwum zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018, poz. 2017 z późn. zm.)
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przeniesienia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji złożonych wniosków. Informacje (dane) przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwa realizacja wniosku.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji sprawy oraz późniejszej archiwizacji dokumentacji, zgodnie z okresem przechowywania wskazanym w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt (wprowadzonym Zarządzeniem nr 18 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 21 grudnia 2012 r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji w sprawie organizacji zakresu działań archiwów zakładowych w archiwach państwowych).
Elektroniczna skrzynka podawcza
Aby złożyć dokument za pośrednictwem platformy ePUAP prosimy skorzystać z formularza Pismo ogólne do podmiotu publicznego