AKTUALNOŚCI

2020-03-24

#zostańwdomu - zdalny kontakt z Archiwum Państwowym w Opolu


Na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (poz. 491 http://dziennikustaw.gov.pl/D2020000049101.pdf), wprowadzono ograniczenie działalności Archiwum Państwowego w Opolu do odwołania i realizację wyłącznie zadań niezbędnych: przyjmowania korespondencji, telefonicznego i mailowego udzielania podstawowych informacji, realizacji kwerend.
 

Archiwum nie przyjmuje klientów zewnętrznych - czytelnia jest zamknięta do odwołania.

Nie znaczy to jednak, że całkiem zamykamy się na kontakt z Państwem. Przypominamy, że można do nas "dotrzeć" poprzez:


- skrzynkę Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP - /APOpole/skrytka
- telefonicznie poprzez kancelarię ogólną (w godzinach 8:00-15:00) pod numerami:
  77 454 55 36
  77 454 40 75
  77 454 40 76
- mailowo:
  kancelaria@opole.ap.gov.pl
- Facebookowo:
  https://www.facebook.com/ArchiwumPanstwoweWOpolu/
- pocztowo - dokumenty wymagające zachowania formy papierowej przesyłając na adres:
 Archiwum Państwowe w Opolu
 ul. Zamkowa 2
 45-016 Opole (skr. pocztowa 356)

Potrzebne formularze znajdziecie tutaj:
http://opole.ap.gov.pl/zasob/formularze.html

Bardzo prosimy, by własnoręcznie wypełnione wnioski przesyłać faksem na numer: +48 77 454 21 12, nie pocztą - ponieważ to wydłuży czas realizacji Państwa zapytań.

 

Jednocześnie informujemy, że wstrzymano wysyłki zagraniczne - dokumenty prześlemy niezwłocznie po wznowieniu wysyłek, a informacje otrzymają Państwo mailem. Jednakże wysyłki krajowe realizujemy na bieżąco - chociaż stan zagrożenia epidemicznego wpływa na wydłużenie realizacji kwerend i dostarczania przesyłek.


Dyrekcja i cały Zespół naszego archiwum dokłada wszelkich starań, by zminimalizować zaistniałe utrudnienia. Dziękujemy za zrozumienie.

Zobacz archiwum aktualności