Ten serwis wykorzystuje pliki Cookie - więcej informacji X

pierwsze kroki

Zanim skontaktujesz się z nami sprawdź czy to czego szukasz jest w naszym zasobie. Skorzystaj w tym celu z ogólnopolskiej wyszukiwarki szukajwarchiwach.pl.
Jeżeli chcesz skorzystać z materiałów archiwalnych w naszych czytelniach:
1. Zapoznaj się z zasadami udostępniania. Pamiętaj - stworzono je nie po to by utrudniać dostęp, ale po to, by zabezpieczyć dobra osobiste innych osób oraz chronić materiały archiwalne przed zniszczeniem.
2. Sprawdź gdzie znajdują się nasze budynki i w jakich godzinach pracujemy. Możesz to zrobić poprzez zakładkę kontakt.
2. Wypełnij i podpisz Zgłoszenie użytkownika zasobu oraz rewersy (jeśli już wiesz jakie materiały Cię interesują). Prześlij je do nas na adres: rewersy@opole.ap.gov.pl. Przygotowane materiały będą na Ciebie czekać w czytelni. Możesz także zamówić interesujące Cię materiały w dniu, w którym do nas przyjedziesz. Pamiętaj jednak, że archiwalia przechowywane są w specjalnych magazynach i trzeba będzie poczekać na ich przyniesienie.
3. Jeśli potrzebujesz dodatkowej informacji - skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr: 77 454 55 36 wewn. 30.
Jeżeli potrzebujesz odpisu lub kopii dokumentu z naszego zasobu:
1. Zapoznaj się z zasadami oraz cennikiem świadczenia usług.
2. Skorzystaj z naszych formularzy pomocniczych - zamieściliśmy je po to, by Tobie ułatwić określenie czego dokładnie potrzebujesz i skrócić czas oczekiwania.
3. Pamiętaj - jeśli potrzebujesz odpisu lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, musisz wniosek/formularz podpisać własnoręcznie, zapłacić opłatę skarbową w Urzędzie Miasta Opola, a następnie dostarczyć nam wniosek/formularz oraz dowód uiszczenia opłaty.
Do góry Menu Strony